Sidor

lördag 14 december 2013

Lussebullar, musikhjälpen och 5-årspresent

Syrrans äldsta fyller 5 år på söndag. Han älskar fordon så det fick bli en tröja i ett yg jag tror kommer uppskattas ;)
Systersönerna ska få leksaksmat i julklapp så jag sydde lussekatter
Det var kul att sy dem så jag sydde 20st. Jag är med i en fantastisk mammagrupp, vi har dels en insamling för cancerfonden och så blev det en insamling till musikhjälpen också. Jag vet några som syr och säljer till förmån för det och blev inspirerad så jag sålde de överblivna lussekatterna och lyckades samla ihop 330kr som skänkts till musikhjälpen. Det känns jättekul att kunna bidra till något viktigt. Samtidigt är det lite nervöst att sälja saker, det är svårt att veta om kunden blir nöjd med resultatet. De flesta såldes till tjejer i min mammagrupp, hoppas att de ska gilla dem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar