Sidor

onsdag 8 augusti 2012

Helicopter fox

Idag hade jag som sagt syträff med Elin, trevligt som vanligt :) och den här gången fick jag faktiskt något gjort till och med. Jag hade sytt en tröja i det underbara tyget "helicopter fox" från Lilofant och sydde idag  leggings till i det matchande randiga tyget. För första gången försökte jag mönsterpassa och jag måste säga att det gick över förväntan :)


Jag använde mönstret "Lola" till leggingsen, tröjan minns jag inte vilket mönster men båda är ifrån Ottobre.

Jag fick hem lite nya tyger från jofotex som nu är tvättade så nu kan jag sy massor. Tyvärr behöver Hannes inte så mycket kläder för tillfället men man kan ju sy i en storlek större, sen kan jag ju alltid ta tag i projekten till den kommande bebisen. Idag klickade jag hem ett gulligt svartvitt tyg med får som jag tänkte använda till ett babynest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar