Sidor

tisdag 7 augusti 2012

I tankens värld syr jag

Ja som rubriken lyder så har jag massor av sömnad på gång, men tyvärr är det inte så i verkligheten. Jag har inte rört maskinen på ett par månader då lille H har haft sommarlov. I måndags började han på förskolan igen så nu hoppas jag att det ska bli något gjort.Man hinner ju inte särskilt mycket på 3 timmar men lite sytid är bättre än ingen alls :)

Har bokat syträff med Elin imorgon men har inte hunnit förbereda något, eller hunnit har jag väl men orken är som bortblåst...nåväl 66 dagar kvar till BF, det påverkar mer än man tror. 

Jag har tänkt sy följande till kommande bebben men får se hur mycket jag orkar/hinner innan det är dags;
·         - Babynest (till sängen att ligga trångt och ombonat i)
·         - Åkpåse/wrapper till babyskyddet och vagnen (används istället för overall när man bara ska in på korta ärenden i tex affären)
·         - Omlottbodys och muddbyxor
·         - Förvaringsväska till regnskydd/myggnät till vagnen
·         - Skötväska
      - Vagnsmobil
      - Snuttefilt 

      Hoppas att jag ska kunna uppdatera inom kort med lite bilder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar